Ferokill mikt nog hoger na een succesvol 2019

ferokill team 2020

Ferokill zit in de lift, en in 2020 willen we er alles aan doen om op dat elan voort te gaan. Dat doen we met een nieuwe CEO, én met een ambitieus plan rond 5 pijlers die ons echt moeten onderscheiden van onze concurrenten.

 

We moeten er geen doekjes om winden: 2019 was een uitstekend jaar. Een omzetstijging van 26 %, daar mogen we gerust trots op zijn. Hoe we dat voor elkaar kregen? De lancering van onze nieuwe website en het werk van onze marketingpartner Kolonel Kastor speelden een grote rol. Dat in combinatie met een nieuwe salesstrategie: geen klassieke vertegenwoordigers meer, maar technische profielen meteen ter plaatse sturen. Dat is een pak efficiënter gebleken.

2019 is ook het jaar waarin we voor het eerst actief zijn in heel Vlaanderen. In het begin van het jaar begon , Chris. Tegelijkertijd versterkten we ons al talentrijke team met 3 nieuwe talenten in het veld. Daan bestrijdt de beestjes in regio Limburg, Adriaan bestrijkt de Noorderkempen en Dave houdt Leuven en omstreken ongediertevrij.

 

Nieuwe CEO voor extra boost

Heel wat opstekers dus die ons ambitieus doen uitkijken naar het nieuwe jaar. Onze goeie voornemens? Financieel verder groeien, meer klanten aantrekken en nog meer efficiëntie in de interne werking.

Zo’n ambitieus project heeft een bezieler nodig, en daarom trokken we Guy Buyst aan als nieuwe CEO. Een people manager pur sang die staat te popelen om zijn ervaring te delen, iemand met een klare kijk die Ferokill nog professioneler kan maken.

 

Focus op 5 pijlers

2020 wordt ook het jaar waarin we ons volledig gaan onderscheiden van onze concurrenten. We bakenden onze beste kwaliteiten af in 5 pijlers, en engageren ons om die kwaliteiten dit jaar nog verder aan te scherpen. De pijlers zijn …

  1. Efficiëntie: van onze organisatie intern, onze klantenbegeleiding …
  2. Snelheid: van onze diensten.
  3. Kwaliteit: de beste van de klas worden in onze dienstverlening.
  4. Duurzaamheid: alles wat met ecologie te maken heeft.
  5. Veiligheid: zowel voor onze klanten als voor ons personeel.

Rond deze kernwaarden zetten we in de loop van 2020 concrete acties op. En er zijn al plannen gemaakt! Zo zijn we in het kader van efficiëntie en snelheid bezig met een nieuwe, volledig geautomatiseerde planningssoftware. Onze mensen op de baan moeten zich zo enkel met hun kerntaak bezighouden. Dat zal de kwaliteit van hun werk ten goede komen.

Ook onze CRM kan efficiënter. Daarom integreren we dat allemaal in één volledig digitaal pakket. Het doel is om uiteindelijk een printvrij bedrijf te worden. Zo werken we ook aan duurzaamheid. Op vlak van veiligheid gaan we voluit voor een VCA-certificaat (Veiligheids Checklist Aannemers).

Natuurlijk wordt dit een werk van lange adem. Gelukkig kunnen we op een geweldig team rekenen. En dat team willen we de komende maanden graag nog uitbreiden, met onder meer nog een ongediertestrijder in regio Antwerpen en een polyvalente medewerker op ons kantoor. Hou dus zeker onze vacatures in de gaten!

Check onze openstaande vacatures

Gerelateerde berichten