Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen onze uiterste best om deze in topconditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kan maken op garantie. Volgens de wet van 21 september 2004 over de bescherming van de consumenten bij verkoop van consumptiegoederen heb je wettelijk recht op garantie. Deze garantie geldt vanaf de datum van levering aan de eigenaar.

Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt dien je binnen 2 maanden contact op te nemen met ons en ons je aankoopbewijs te bezorgen. Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons te melden door te mailen naar info@ferokill.be.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

 

Klantendienst

Voor vragen of informatie kan je Ferokill bereiken via e-mail of telefoon.

info@ferokill.be
03 860 69 70