Veelgestelde vragen

Heb je een vraag die niet in de lijst staat? Laat het ons dan weten.

Neem contact op

Hoe word ik gefactureerd?

We werken altijd met factuur. Hiervoor worden de gegevens uit de offerte overgenomen. Kijk daarom zeker je gegevens na, want deze kunnen niet meer aangepast worden. Indien je gegevens wilt wijzigen, gelieve ons een mailtje te sturen met de nodige aanpassingen.

Hoe kan ik betalen?

De betaling verloopt per overschrijving. De factuur wordt digitaal opgestuurd na de eerste behandeling.

Wanneer kunnen de ongediertebestrijders ten vroegste komen?

Eerst leggen we je telefonisch uit wat we juist komen uitvoeren en wat de prijs hiervan zal zijn. Daarna krijg je digitaal een bestrijdingsvoorstel toegestuurd dat je meteen online kan ondertekenen. Van zodra dat gebeurd is krijg je binnen de 24 uur (op werkdagen) een telefoontje om je afspraak in te plannen. Dit kan meestal binnen 3 werkdagen.

Als het gaat over een preventief ongediertebestrijdingsplan bij bedrijven, komen we eerst een vrijblijvende inspectie uitvoeren.

Zijn de stoffen die jullie gebruiken schadelijk voor kinderen of huisdieren?

Veiligheid staat altijd centraal bij Ferokill, dus we zorgen ervoor dat jouw omgeving geen risico’s loopt. Onze producten zitten steeds in afgesloten lokdozen, dus contact met kinderen of huisdieren is uitgesloten.

Komen jullie eerst langs om het probleem te bekijken of verdelgen jullie meteen het ongedierte?

Bij houtworm wel, maar bij een standaard bestrijding niet. Dit doen we om de kost zoveel mogelijk te drukken. Onze ongediertespecialisten hebben voldoende kennis om ter plaatse de correcte behandeling uit te voeren.

Zijn jullie discreet als jullie langskomen?

Discretie dragen wij hoog in het vaandel. Onze wagens hebben geen reclame. Enkel Onze houtworm expert heeft onze informatie op zijn bestelwagen, maar dat kan gemakkelijk verwijderd worden, indien gewenst.

Kan de technieker de gaten afdichten?

Als het gaat over spouwgaten, kunnen we deze afdichten mits een kleine extra kost.